Utrechtse startup Zoofy krijgt meer geld voor klusplatform

Erik op 1 februari 2017 | 2 minuten leestijd
Voor zowel particulieren als installateurs zijn zogenaamde ‘beunhazen’ een doorn in het oog. Om vakmensen en particulieren in contact te laten komen, is het online klusplatform Zoofy in het leven geroepen. Het platform blijft groeien en heeft inmiddels een groeikapitaal ontvangen van Momentum Capital en bestaande aandeelhouders.

De Utrechtse startup is opgericht in juli 2015 met als doel de bevorderaar te zijn tussen klant en vakman, zodat elke klus succesvol gedaan kan worden. 

Binnen twee minuten een klusjesman 

Met dit platform voor professionele klusjesmannen heb je in 95 procent van de aanvragen binnen twee minuten een klusjesman gevonden, aldus opzichter De Leeuw. Ook zijn er, door een uitgebreide kwaliteitsscreening, alleen vakmannen aangesloten die bekwaam en te vertrouwen zijn. De reden dat Zoofy een groeikapitaal heeft ontvangen, is vanwege het verbeterpotentieel en de kracht van hedendaagse technologie wat een belangrijke rol speelt.

Concurrentiestrijd

Mede door de snelle service probeert Zoofy zich te onderscheiden van concurrenten als de soortgelijke website Werkspot. Inmiddels zit Zoofy in de meeste grote steden van Nederland met bijna tweeduizend opdrachten per maand, en gaat voor een volledige landelijke dekking waarbij zelfs de grensovergang richting België en Duitsland niet wordt uitgesloten. 

Gerelateerde artikelen