Nieuwe badkamerserie “citterio”

Casper op 8 mei 2013 | 2 minuten leestijd

 

De eerste nieuwe serie onder de vlag van het merk Keramag Design
Breed assortiment van keramiek, meubels en spiegels / Aantrekkelijk wastafelaanbod met het oog op hoge eisen / Overtuigende designfilosofie in vorm en functie.
 
BV DE SPHINX MAASTRICHT introduceert de designbadkamerserie “citterio” (design Antonio Citterio with Sergio Brioschi). Dit is de eerste nieuwe serie onder de vlag van het merk Keramag Design, waarin de topseries van BV DE SPHINX MAASTRICHT worden ondergebracht. De vormgeving van deze nieuwe serie is van de hand van de internationaal bekende architect en designer Antonio Citterio. Zijn werk kenmerkt zich door autonomie en authenticiteit. Citterio’s designfilosofie is gefundeerd op de pijlers traditie, tijdloosheid, betrouwbaarheid en blijvende waarde.
 
Het nieuwe, complete badkamerconcept “citterio” kenmerkt zich door een tijdloos moderne, sobere vormentaal en hoogwaardige materialen. De producten voldoen aan de hoogste eisen die gesteld mogen worden aan sfeer en functionaliteit. Het nieuwe concept omvat diverse keramische badkamerproducten, badmeubels en spiegels in Woodline decor, in de twee kleurvarianten eiken grijsbruin en eiken natuurbeige. 
 
De heldere, geometrische buitenvormen van zowel de symmetrische als assymetrische wastafelvarianten vormen een kenmerkend stijlelement van het concept. Deze vormgeving zorgt voor een perfecte combinatie met de badmeubels. De binnenvorm van de asymmetrische wastafels en opzetkommen heeft een organische lijnenspel wat terugkomt in de vormgeving van de closets en bidets.
 
Keramag Design
Het Premiummerk “Keramag Design” met de opvallende leeuwenkop in het logo, staat voor de hoogste normen in vorm, esthetiek, functie, ergonomie en duurzaamheid. Onder dit nieuwe merk brengt BV DE SPHINX MAASTRICHT haar topseries voor exclusieve badcultuur samen. Tot het assortiment van Keramag Design behoren momenteel de nieuwe serie “citterio” en de succesvolle badkamerconcepten uit het topsegment ‘myDay”, “Preciosa II” en “Silk”. 
 
www.keramagdesign.com