​Meer opdrachten, meer omzet en een beter rendement … Wie wil dat nou niet?

Erik op 9 juni 2015 | 2 minuten leestijd
De bekendste bouwvrouw van Nederland is bezig met haar vijfde boek over marketing in de bouw. Iedere ondernemer wil succesvol zijn. Een goed product leveren of een goede dienst hebben is anno 2015 echter niet meer genoeg voor succes. De maatschappij is veranderd, de branche verandert. Als organisatie in de bouw-, installatie- en vastgoedsector heb je te maken met andere eisen en verwachtingen dan 5 of 10 jaar geleden.

Welke kant kun je nu met je organisatie op om een continue stroom aan mooie opdrachten binnen te krijgen? En niet te vergeten, daar ook een goed rendement op te behalen? Daarover gaat haar nieuwe boek: ‘Van Maken naar Raken: een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen’. Een boek dat je helpt om succesvol te zijn en te blijven. 

‘Van Maken naar Raken’ gaat over het belang van strategische marketing en biedt je heel veel praktische inzichten. Uiteraard inclusief tientallen slimme voorbeelden uit sector.

Rutten is nog op zoek naar mooie cases van organisaties uit de sector die op een inspirerende manier omgaan met marketing. Heeft uw organisatie nog voorbeelden dan hoort ze die graag. Ook de voorinschrijving is begonnen, bestel het boek nu voor €25,- in plaats van €39,- (normale verkoopprijs).

Haar eerder verschenen boeken zijn nu allemaal gratis te downloaden:

Van Yab Yum naar Dim Sum 

Weerstand naar Transparant 

Vrouwen kunnen niet bouwen

Van kan nie naar passie

Gerelateerde artikelen