Keramag Design – Wegwijzer naar exclusieve badcultuur

Erik op 8 mei 2013 | 2 minuten leestijd

 

Nieuw Premiummerk met topseries
Nieuw Premiummerk met topseries BV DE SPHINX MAASTRICHT / Nieuwe serie citterio en succesvolle series myDay, Preciosa II en Silk ondergebracht onder vlag Keramag Design / Indrukwekkend Keramag Design Journaal presenteert merk, series en achtergronden in stijl.
 
Voor consumenten met hoge eisen op het gebied van design, comfort en functionaliteit, is er nu een nieuwe wegwijzer naar topkwaliteit voor de inrichting van de badkamer. Het Premiummerk “Keramag Design” met de opvallende leeuwenkop in het logo, staat voor de hoogste normen in vorm, esthetiek, functie, ergonomie en duurzaamheid. Onder dit nieuwe merk brengt BV DE SPHINX MAASTRICHT haar topseries voor exclusieve badcultuur samen. 
 
Reginald Thal, SVP Sales & Marketing Central Europe: het merk ‘Keramag Design’ staat voor een bijzondere, duurzame beleving van hoogwaardige materialen, eersteklas fabricage en gedegen comfort. Daarmee wordt exclusieve badcultuur een belangrijk aspect van een compromisloze en bewuste levensstijl.’ Tot het assortiment van Keramag Design behoren momenteel de nieuwe serie “citterio” en de succesvolle badkamerconcepten myDay, Preciosa II en Silk.
 
Keramag Design Journaal
Ter ondersteuning van de introductie van Keramag Design is het nieuwe “Keramag Design Journaal” ontwikkeld. Een indrukwekkende presentatie, zowel in omvang als in esthetische uitvoering. Over maar liefst 148 pagina’s worden achtergronden uiteengezet en is alle informatie te vinden over de vier Premium badkamerconcepten onder dit topmerk. 
 
Hierbij is gekozen voor een indringende beeldtaal, zonder al te veel verduidelijking van tekst. Bijzonder zijn ook de qua inhoud neutrale hoofdstukken rondom de actuele thema’s: “Design voor de mens”, “Innovaties maken het leven aangenamer”, “Kwaliteit biedt zekerheid” en “Duurzaamheid voor een betere wereld”.
 
www.keramagdesign.com

Gerelateerde artikelen