Het bedrijf laat weten te staan te trappelen om Nederland ken te laten maken met de douchewc. “Onder het motto ‘Mijn eerste keer’ doorkruist Geberit dit voorjaar heel Nederland. Tijdens de Geberit AquaClean roadshow krijgt de consument de kans om op een heel innovatieve manier de verfrissende reiniging met water te ervaren. Deze natuurlijke vorm van intieme hygiëne leren ze kennen in een exclusieve omgeving.” Het bedrijf hoopt de Westerse manier van reinigen na een toiletbezoek drastisch aan te pakken. “Geberit ziet de campagne als een extra stap in de richting van een nieuwe hygiënecultuur in Nederland.”
Campagne
“Deze grootschalige campagne is rechtstreeks op consumenten gericht en vindt deze lente op geselecteerde locaties en op doelgroepgerichte events plaats.” Het bedrijf komt met een speciale truck. In de truck is een testwaterstraal voor de handen, zijn er diverse AquaClean douchewc showmodellen en twee werkende douchewc’s van het nieuwste model: de AquaClean Mera. Hiermee kan het reinigen met water op het toilet ervaren worden, zowel fysiek als emotioneel.