DUCO , dat enkele weken geleden zijn 30ste verjaardag vierde, zweert bij innovatie en kwaliteit en trekt die lijn ook door in de nieuwe film. In de eerste film ‘A story about Indoor Air Quality’ zette DUCO het belang van een gezond binnenklimaat in de kijker. Toen leerden we kleine Emma kennen, een meisje dat, net zoals vele kinderen en hun ouders, tot een generatie behoort die grotendeels hun dag binnen vier muren doorbrengt. Thuis, op school of op kantoor, een gezond binnenklimaat is overal belangrijker dan ooit.
Step into my World of Oxygen
In de vervolgfilm neemt DUCO je mee in het leven van Simon, de vader van Emma én medewerker bij DUCO. Samen met zijn team produceert hij dagelijks innovatieve ventilatiesystemen en zonweringsoplossing. Zo zorgt Simon samen met zijn collega’s voor een optimale luchtkwaliteit binnenshuis. In de nieuwe bedrijfsfilm kijk je vanop de eerste rij mee hoe Simon zijn werkdag eruit ziet en neemt DUCO je mee doorheen de Home of Oxygen.
30 jaar innovatie in beeld
Afgelopen maanden werd opnieuw duidelijk dat ‘gezondheid’ ons dierbaarste goed is. Daarom proberen we bij DUCO dagelijks ons steentje bij te dragen. De lancering op World Health Day is dus meer dan alleen symbolisch. In élke ontwikkeling staat de gezondheid van de bewoner of eindgebruiker centraal. “De nieuwe bedrijfsfilm ademt kwaliteit, passie voor de job, innovatie en klantgerichtheid’, vertelt Hendrik Dejonghe, marketing manager bij DUCO. “En dat weerspiegelt perfect waarvoor DUCO staat. Al dertig jaar zorgen we voor een gezond binnenklimaat in woningen, appartementen, kantoren, scholen en zorgcentra. Dat alles was natuurlijk niet mogelijk zonder een sterk team van gemotiveerde medewerkers.” Team DUCO telt ondertussen ruim 240 werkkrachten en biedt zijn diensten aan vanuit een internationaal kader. “Dankzij die ambitie en doenersmentaliteit zijn we klaar voor de toekomst en nog eens 30 jaar ventilatie en zonwering, waarbij gezondheid centraal staat”, glundert Dejonghe.