Ariën Brak heeft jarenlange ervaring op het gebied van Sales en werkte onder andere bij bekende internationaal opererende merken als Coca-Cola, Unilever en Douwe Egberts. Deze ervaring komt bij Koninklijke Oosterberg goed van pas.
Ariën Brak: “Ik zie het als een uitdaging om na de wereld van fastmoving consumergoods nu de technische branche te leren kennen. Deze branche is volop in beweging. Zo nemen steeds meer huishoudens afscheid van het gas en rijden steeds meer mensen elektrisch. Dit zorgt voor mooie kansen voor Koninklijke Oosterberg. Door keuzes te maken uit de vele initiatieven die er zijn, kunnen we de organisatie met de juiste focus verder uitbouwen – met onze collega’s en met onze klanten. Hier heb ik ontzettend veel zin in.”
George Rietbergen, CEO Koninklijke Oosterberg: “Ariën Brak beschikt over de juiste eigenschappen en ervaring om onze organisatie de komende jaren te helpen haar groeiambities te realiseren. Met zijn komst is ons directieteam compleet en zijn we klaar voor de toekomst.”